Pages

Monday, August 8, 2011

Post ke 2

hahaha... ketawakan jer.. mmg tension.. aku ni bila tension je aku minat nak menaip.. aku bukan nye blogger sgt.. tp aku happy, sbb mempelajari sesuatu yg baru... bukan ape, mmg keperluan untuk aku, sbb aku perlu tahu dunia digital semua ni.. i need to know how to create marketing strategy melalui dunia online.. sbb my career pun dalam dunia ni... so sape2 yg berminat rajin2 kan lah mengajarin aku... aku nak tahu selok belok dunia digital ni.. sememangnya pantas dunia technology ni...

hmmm by the way, ni lah post ke-02 after april last year... mmg malas aku ni kan... walaupun aku tahu aku mampu menaib sebenarnya.. ok lah cukup2... nnt lagi panjang aku meraban.. huhu!!

"Selamat mengerjakan ibadah puasa yer yop!"

Warna warni nya page ni... jambu tol.. wakakakkaa!!

Regards,
hakimi

No comments:

Post a Comment